مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری:

وام ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری فردا واریز می‌شود

وام ضروری بازنشستگان کشوری

خبر خوش از وام ضروری بازنشستگان کشوری | متقاضیان وام ضروری بازنشستگان کشوری بخوانند

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۳۹۴۰

وام ضروری بازنشستگان کشوری چقدر شد؟ وام ضروری بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می شود؟ اسامی متقاضیان وام ضروری بازنشستگان کشوری منتشر شد. کارمزد وام ضروری بازنشستگان کشوری چقدر است؟ آخرین خبر در خصوص وام ضروری بازنشستگان کشوری را در ادامه بخوانید.

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، محمود مرتضایی فرد با اشاره به مشخص شدن نتایج ثبت نام وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق گفت: نتایج ثبت نام وام ضروری که ۳۱ اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام آنلاین آن به اتمام رسیده بود، مشخص شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «نتایج و اسامی واجدان شرایط از اول مرداد ماه ۱۴۰۱ در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir قابل مشاهده است، گفت: بازنشستگان می‌توانند با شماره دفتر کل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

وی افزود: ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می‌شوند، وظیفه بگیران تک ورثه‌ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد و درخواست‌هایی که فرم رضایت نامه وراث آنها در سامانه تأیید نشده باشد، چهار دسته‌ای هستند که در ابتدا از لیست واجدین شرایط حذف شده اند.

مرتضایی فرد در ادامه اظهار داشت: پس از حذف این چهار گروه، تمامی متقاضیان باقی مانده بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام‌های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند و از میان ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده، ۲۴۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام شدند که براساس اولویت بندی در ۸ مرحله به حساب حقوقی این عزیزان واریز می‌شود.

اعلام نتایج مشمولان وام ضروری بازنشستگان کشوری: انتهای تیرماه

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اعلام نتایج مشمولان دریافت وام ضروری بازنشستگان کشوری تا اواخر تیرماه خبر داد و گفت: مبلغ وام ضروری سال ۱۴۰۱ از ۱۲ به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته و به ۳۰۰ هزار نفر اعطا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان اعلام نتایج ثبت‌نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری سال ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق در اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد.

وی افزود: بررسی سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل در حال انجام است.

او تصریح کرد: نتایج نهایی واجدان دریافت این وام، اواخر همین ماه (تیر) اعلام و اولین نوبت وام نیز در مرداد ماه به حساب گروه اول واریز می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه کارمزد این وام چهار درصد است گفت: ۳۰۰ هزار نفر مشمول این وام ضروری هستند و وام مذکور را در هشت نوبت دریافت می‌کنند.

مرتضایی‌فرد اضافه کرد: طی توافقات انجام شده با بانک عامل، اعتبارات و سقف پرداختی تسهیلات به بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری افزایش یافته و مبلغ این وام در سال جاری از ۱۲ به ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: ۲۴ هزار نفرباقی مانده از ثبت نام کنندگان دوره قبل وام مشمول دریافت مبلغ ۱۵ میلیون تومانی هستند.

وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۱۵میلیون تومان افزایش یافت

در نشست مشترک مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران موافقت شد تا وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از ۱۲ میلیون تومان به ۱۵میلیون تومان افزایش یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست که با حضور سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران و تعداد دیگری از معاونان و مدیران این بانک برگزار شد، بر افزایش سطح همکاری و توسعه خدمات بانک صادرات به بازنشستگان و شرکت های زیرمجموعه صندوق به عنوان بانک عامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد.

اسکندری با تاکید بر لزوم افزایش اعتبارات و سقف پرداختی تسهیلات به بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری گفت: افزایش اعتبارات پرداختی از سوی بانک صادرات به صندوق و بهبود سقف تسهیلات به بازنشستگان عزیز تحت پوشش این صندوق، حداقل مطالبه ای است که وجود دارد و امیدواریم با همکاری و مساعدت بانک صادرات این مهم عملیاتی شود.

سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز اظهار داشت: افزایش اعتبارات و بهبود سطح ارائه تسهیلات برای بازنشستگان کشوری و فرزندان آن ها، همکاری در زمینه اجرای طرح های یاری و سایر خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین ارائه تسهیلات به شرکت های تابعه صندوق، مورد توجه ویژه بانک صادرات قرار دارد.

گفتنی است، در این نشست، دوطرف موافقت کردند وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش این صندوق که تا پیش از این ۱۲ میلیون تومان تعیین شده بود، به ۱۵میلیون تومان افزایش یافته و پس از انجام مقدمات لازم، افزایش آن در تیرماه جاری اعمال و اجرایی شود.

نوبت ششم وام ضروری بازنشستگان کشوری واریز شد

مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: ششمین نوبت وام ضروری ۱۲میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری عصر امروز (چهارشنبه) به حساب ۲۳هزار و ۷۰ نفر از بازنشستگان مشمول واریز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی افزود: با هماهنگی بانک عامل نوبت ششم وام ضروری ۱۲میلیون تومانی برای ۲۳هزار و ۷۰نفر از مشمولان عصر امروز (چهارشنبه) واریز شد.

به گفته وی، این تسهیلات با کارمزد ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه و به حساب حقوق بازنشستگی ایشان در بانک عامل واریز شده است.

وام ضروری نوبت پنجم بازنشستگان کشوری پرداخت شد

وام ضروری ۱۲میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران به حساب حقوق بازنشستگی ۲۲ هزار و ۹۱۳ نفر از متقاضیان مشمول «نوبت پنجم» واریز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با هماهنگی بانک عامل نوبت پنجم وام ضروری ۱۲میلیون تومانی برای ۲۲ هزار و ۹۱۳ نفر از مشمولان واریز شد.

این تسهیلات با کارمزد ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه و به حساب حقوق بازنشستگی ایشان در بانک عامل واریز می‌شود.

گفتنی است، ثبت نام اینترنتی دوره جدید وام ضروری ۱۲میلیون تومانی برای سال ۱۴۰۱، تا پایان اردیبهشت ماه جاری از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها